Пошуковий запит: (<.>A=Особов І$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Особов І. П. Діагностика креативності як початковий етап в її формуванні у студентів гуманітарних спеціальностей [Електронний ресурс] / І. П. Особов // Педагогічний дискурс. - 2013. - Вип. 14. - С. 342-347. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/peddysk_2013_14_72 Представлено діагностику рівня сформованості креативності у студентів гуманітарних спеціальностей. Показано творчі завдання, які сформульовано з урахуванням підсумків проведеного тестування. Обгрунтовано роль інформаційно-комунікаційних технологій як способу стимулювання розвитку креативності. Проаналізовано можливість упровадження в навчально-виховний процес ВНЗ спеціального курсу креативних тренінгів.Представлена диагностика уровня сформированности креативности у студентов гуманитарных специальностей. Показаны творческие задания, которые сформулированы с учетом итогов проведенного тестирования. Обоснована роль информационно-коммуникационных технологий как способа стимулирования развития креативности. Проанализирована возможность внедрения в учебно-воспитательный процесс ВУЗ специального курса креативных тренингов.The place and role of extracurricular establishments in the contemporary educational activity are relieved. It is found out that school education is a component of continuing education students, which greatly affects the socialization of the individual, the disclosure of its creative potential, the formation of values and moral orientations.
|
2. |
Особов І. П. Роль вузівського освітнього середовища у формуванні креативності студентів [Електронний ресурс] / І. П. Особов. // Науковий вісник Донбасу. - 2013. - № 4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvd_2013_4_9
|
3. |
Особов І. П. Діагностика креативності як початковий етап в її формуванні у студентів гуманітарних спеціальностей [Електронний ресурс] / І. П. Особов // Проблеми сучасної педагогічної освіти. Педагогіка і психологія. - 2013. - Вип. 39(1). - С. 279-283. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pspo_2013_39(1)__46 Представлено діагностику рівня сформованості креативності у студентів гуманітарних спеціальностей. Показано творчі завдання, які сформульовано з урахуванням підсумків проведеного тестування. Обгрунтовано роль інформаційно-комунікаційних технологій як способу стимулювання розвитку креативності. Проаналізовано можливість упровадження в навчально-виховний процес ВНЗ спеціального курсу креативних тренінгів.Представлена диагностика уровня сформированности креативности у студентов гуманитарных специальностей. Показаны творческие задания, которые сформулированы с учетом итогов проведенного тестирования. Обоснована роль информационно-коммуникационных технологий как способа стимулирования развития креативности. Проанализирована возможность внедрения в учебно-воспитательный процесс ВУЗ специального курса креативных тренингов.The place and role of extracurricular establishments in the contemporary educational activity are relieved. It is found out that school education is a component of continuing education students, which greatly affects the socialization of the individual, the disclosure of its creative potential, the formation of values and moral orientations.
|
4. |
Особов І. П. Інформаційно-комунікаційні технології на сучасному етапі організації освітнього процесу [Електронний ресурс] / І. П. Особов // Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. - 2014. - № 1. - С. 144-152. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pednauk_2014_1_19
|
5. |
Особов І. П. Сучасний етап організації освітнього процесу з урахуванням особливостей використання інформаційно-комунікаційних технології [Електронний ресурс] / І. П. Особов // Інформаційні технології і засоби навчання. - 2014. - Т. 41, вип. 3. - С. 101-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2014_41_3_11
|
6. |
Особов І. П. Можливості використання інформаційно-комунікаційних технологій в умовах креативного освітнього середовища [Електронний ресурс] / І. П. Особов // Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка . - 2012. - Вип. 63. - С. 196-199. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VZhDU_2012_63_40
|
7. |
Особов І. П. Творчі завдання як засіб розвитку креативності у студентів гуманітарних спеціальностей у вузівському навчальному процесі [Електронний ресурс] / І. П. Особов // Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 16 : Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики. - 2012. - Вип. 18. - С. 94-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_016_2012_18_27
|
8. |
Особов І. П. Ментальні карти в тренінгу з формування креативності студентів гуманітарних спеціальностей [Електронний ресурс] / І. П. Особов // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2013. - Вип. 1.40. - С. 117-121. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvmdup_2013_1
|